ONBEREIKBAAR

Saphira 28 oktober 2016
​******************************************RECENSIE ****************************************************

MENING

Ik heb dit boek een paar weken geleden gewonnen bij een winactie van Zomer en Keuning. Ik lees bijna geen romans of New Adult, maar dit verhaal sprak mij heel erg aan en was erg blij dat ik het boek had gewonnen.

Het boek gaat over een meisje genaamd Paisley en heeft een relatie , maar door een ongeluk komt ze in contact met Jagger, een erg aantrekkelijke man die haar hart sneller laat kloppen. Gaat Paisley voor deze hunk of blijft ze bij haar vriend? Zal ze de waarheid vertellen over haar ziekte?
Hoe gaan haar ouder er op reageren? Zal Jagger echt zo fantastisch zijn of heeft hij iets te verbergen? Hoe gaat het met de opleiding die Jagger volgt? Samen belanden ze in een rollercoaster vol emotie, liefde en vertrouwen.

Ik heb dit boek met plezier gelezen en had het zo uit. De erotische kant van het boek was er wel maar niet veel. Ik vind dat zelf een plus punt. Lees liever het verhaal dan de daden. De karakters zijn duidelijk en goed beschreven en ik kon me er goed in verplaatsen.
Het verhaal komt langzaam op gang maar na de eerste 75 zat ik er goed in.
Wou het boek ook gelijk uitlezen.

Het boek zelf heeft 348 bladzijden een heerlijk aantal. De hoofdstukken zijn ook netjes duidelijk en niet te lang. De overgang van Paisley en Jagger is goed en niet verwarrend. De kaft is romantisch net als het verhaal maar geeft niet de passie weer zo als de liefde tussen Paisley en Jagger.

Il zal dit boek echt aanraden onder de New Adult lezers. Zelf ben ik positief verrast over dit boek en kijk er naar uit om de andere delen te lezen.

STERREN

Ik geef dit boek ☆☆☆☆