VERMINKTE TOEKOMST, HET 4DE SPANNENDE DEEL VAN DE VT REEKS.

Saphira 24 november 2017
MENING

Ik ben met een openmind aan dit boek begonnen. Had al veel gehoord over deze schrijfster dus was erg benieuwd naar dit boek. Ik hoopte dat het boek lekker spannend en een fijne schrijfstijl zou hebben en mijn eigen goed in het verhaal en karakters kan plaatsen. Gelukkig was dat ook zo. Het verhaal gaat over een politie agente Sanne, waarvan haar moeder Emma al sinds haar 10de jaar word vermist.  Ze gaat er ook van uit dat haar moeder overleden is, tot op een dag ze een sieraad ontvangt die van haar moeder is geweest. Hoe kan dit en wie heeft dit haar toegestuurd?  Zal ze dan toch nog leven? Haar nieuwsgierigheid neemt de overhand en gaat op zoek naar haar moeder. Zal ze haar moeder vinden?

Melissa heeft met een vlotte schrijfstijl een goed uitgewerkt verhaal geschreven. Dit boek is wel het vierde deel van de VT-reeks maar is ook goed los te lezen. De karakters in het verhaal zijn sterk vooral Emma vindt ik een erg goed karakter, maar Sanne had van mij sterker gemogen. Dit belemmerd de spanning in het boek helemaal niet. Het plot was al wel snel duidelijk maar ook dit was totaal niet storen. Het verhaal blijf van begin tot het einde een spannend met op zijn tijd een goede twist.

Het boek zelf heeft een indrukwekkende cover wat erg goed bij het verhaal past, ook de hoeveelheid van 300 bladzijden is een mooi aantal voor dit verhaal. De prijs voor het boek is netjes.

Dit boek met voldoende spanning is een echte aanrader voor onze thriller lezers.

Ik ben zeer benieuwd naar de rest van de reeks.

STERREN

Ik geef dit boek 4 sterren