De Derde Stem

De Derde Stem is het tweede boek van het echtpaar Cilla en Rolf Börjlind na hun debuut Springvloed.
Een persoonlijke vriendin van een van Tom Stiltons vrienden wordt dood gevonden in Marseille. Een douanebeambte wordt dood gevonden in zijn woning, is het moord of zelfmoord? En wat is de connectie met de drugshandel? En wat heeft de slechte omstandigheden in de verpleeghuizen te maken met het hele gebeuren. Olivia raakt betrokken bij de zaak en gaat op onderzoek uit.
Na het lezen van Springvloed, een geweldig boek dat ik 5 sterren gaf, was mijn verwachting naar de Derde Stem hoog. Ik ben niet teleurgesteld! Het boek is spannend en vlot geschreven. Harde en zachte hoofdstukken volgen elkaar mooi op en de oude bekende uit het eerste boek worden mooi uitgediept met nog veel ruimte om je te laten verrassen in het derde boek. De drie verhaallijnen wisselen elkaar mooi af en komen op het eind netjes bij elkaar. Tot op het eind van het verhaal blijft het je op het verkeerde been zetten wie nu de derde stem is.
Een klasse boek, meer dan het lezen waard!

Meer recensies van Cindy Hoefsmit