Het meisje en de psychiater

Connie44 22 januari 2019
Na het lezen van de recensie was ik heel nieuwsgierig naar dit boek. Het hoort absoluut niet tot mijn favoriete genres, maar in deze readers Challenge leek het me een prima keuze.
Ik heb me door het boek heen geworsteld. De schrijfstijl irriteerde me, erg korte zinnen, een psychiater in wording waar ik persoonlijk niet enthousiast over was, de diverse medicijnen vliegen je om de oren en zijn humor was de mijne niet, het boek telde bijna 400 pagina's. Had vast veel minder gekund. De reden dat ik het boek toch nog 3 sterren heb gegeven, is dat er een onderwerp betrof, waar ik weinig over gelezen heb. (Paaz van Myrthe van der Meer, wat ik indertijd wel met veel plezier in een ruk uitgelezen heb).

Meer recensies van Connie44