Verrassend

Elly 15 mei 2019
Dit boek is mijn kennismaking met auteur Edward Hendriks en smaakt naar meer.

Paul heeft 20 jaar geleden een misstap begaan doordat hij een onenight stand had met een mooie jongedame terwijl zijn zwangere vrouw thuiszat.

Inmidddels is het 20 jaar later en Paul is nog steeds met dezelfde vrouw getrouwd, zij hebben 2 kinderen en Paul heeft een goede baan bij een IT bedrijf. Hij heeft zicht op een mooie promotie. Kortom hij heeft zijn leven goed op orde.

Het bedrijf /Paul heeft behoefte aan een managementassistente en Paul voert de gesprekken met de geselecteerde kandidaten. Alles loopt goed totdat sollicitante Linda binnenstapt.
Nee .... dat kan niet? Of toch wel ....? Paul wijst sollicitante Linda af en denkt hier mee weg te komen, maar niets is minder waar.
Sollicitante Linda laat zich niet zo gemakkelijk afschepen. Het web sluit zich om Paul, hoe redt hij zich hieruit?

Het boek leest vlot en ik vond het origineel en verrassend. Een aanrader.

Meer recensies van Elly