Huis te koop .. te kort

Elly 15 december 2018
Dit verhaal konden we lezen dankzij de adventskalender van Hebben i.s.m. uitgeverijen. Waarvoor dank.

Liz en Mark zijn op zoek naar hun droomhuis. Liz denkt uiteindelijk het juiste huis te hebben gevonden en een bezichtiging vindt plaats. Wel vreemd is dat voor een bezichtiging 48 uur wachttijd geldt.

Er is echter wat met het huis, maar wat .... Liz denkt iets te ontdekken en gaat op onderzoek uit.

Je zit gelijk goed in het verhaal, de spanning wordt opgebouwd. Ik was goed en wel begonnen en toen ... was ik aan het eind. Wat mij betreft kan veel meer uit het verhaal gehaald worden, voor mij begon het eigenlijk pas. Ik hoop dat ook dat hier nog een vervolg op komt, dat zal ik dan zeker lezen.

Meer recensies van Elly