veel wendingen

Maatje-62 05 maart 2015
Ik heb een beetje gemengde gevoelens over dit boek. Halverwege heb ik het een poosje weggelegd, omdat ik er moe van werd. Maar toen ik het weer oppakte heb ik het daarna in een ruk uitgelezen. Het verhaal kent heel veel wendingen. Je wordt heen en weer geslingerd tussen diverse personen die Nola vermoord kunnen hebben. En net als je denkt: nu weet ik welke kant het op gaat, dan neemt het verhaal weer een andere wending. De uiteindelijke uitkomst van het verhaal is verrassend, maar ook minder romantisch als dat je eigenlijk verwacht gedurende het lezen van het boek.
Wat mij minder aantrok in het verhaal is het uitgebreid verhalen over de liefde en verliefdheid, dat werd naar mijn smaak wat overdreven en maakte dat ik er op een gegeven moment even genoeg van had.
Het totale gevoel over dit boek is echter positief en ik vond het een spannend verhaal. Knap verzonnen en geschreven.

Meer recensies van Maatje-62