Adviseurs menen dat de kern van de kunstinvesteringstheorie dient te worden geschraagd door een centraal thema, waarmee elk werk een raakvlak heeft, zodat een organisch, harmonisch geheel ontstaat

De titel is een zin uit het boek over het deel dat men opzoek is naar kunst. Trouwens dit is niet de enige zin met een psychologische ondergrond want Fyfield schrijft psychologische suspense. Sorry, dit is echter niet mijn ding. Men krijgt een beschrijving van het leven van de twee broers, het leven in een klooster, de handel en wandel van een tandaarts, de zoektocht naar een nieuwe woonst. Dit alles vertraagt voor mij althans het verhaal. Sorry, ik had er meer van verwacht.

Meer recensies van hugo van der wildt