Een kameel alleen bij een voerbak maakt geen veulens.

Zeer, zeer goed. Enkele lezers vonden dat het verhaal te lang is. Misschien. Laat ons niet vergeten dat er verschillende verhaallijnen zijn en verschillende thema´s. Er moest nog eerst een ander dossier opgelost worden daar de afdeling Q voordat met het dossier Marco-effect kon oplossen. Deze twee dossiers lopen lekker in elkaar. Ook de start van de verschillende verhaallijn is mooi opgebouwd. Enkel het slot moest schijnbaar snel afgewerkt worden want anders hadden we misschien nog enkele bladzijde extra gehad. Het vluchten van Marco uit de handen van zijn belagers had iets minder aandacht mogen krijgen.
Voor mij is het een aanrader.
Nog dit. Je weet toch dat als een kameel een sheet laat, daar twee redenen voor kunnen zijn.
Ze hebben te veel gras gevreten, of het is om onder de woestijnzon wat goede muziek te maken.

Meer recensies van hugo van der wildt