Chapeau!

ingrid Pellikaan 19 november 2018
Ik las Uitgebroed van Pat Craenbroek en ik geef het boek 5 sterren, dit is een debuutroman en dat merk je niet in het verhaal, ik heb geen foutje kunnen ontdekken, alles klopt aan dit boek, het is zeer goed geschreven, de spanning word stukje voor stukje opgebouwd, als je denkt te weten hoe het in elkaar steekt, komt er toch weer een onverwachte wending, die je niet heb voorzien, ik ben erg onder de indruk van de verhaallijn en de schrijfstijl, ik zeg Tess Gerritsen, pas maar op, want hier komt Pat Craenbroek, ik kan niet wachten op haar volgende boek, die ik ook zeker weten zal gaan lezen, lieve Pat Craenbroek, bedankt voor je harde werk, ik heb er van genoten, en je heb een fan erbij, chapeau!

Meer recensies van ingrid Pellikaan