Jetske Holtrop 21 februari 2012
Wanneer Hans Devriendt op een bruiloftsfeest iemand uit het verleden ziet, komen er allerlei herinneringen boven die hem aanzetten om alsnog wraak te nemen. Hij maakt een facebookpagina aan waarop hij zijn plannen uit de doeken doet. Al snel heeft hij heel veel volgers die zijn doen en laten gespannen volgen, want is het een morbide grap of voert de schrijver op deze pagina daadwerkelijk zijn plannen uit??? Al snel blijkt het laatste en wordt er een klopjacht op hem geopend.

Een geweldig geschreven boek. Ik houd over het algemeen van boeken waarbij het motief en de afloop pas op het allerlaatst bekend zijn. Bij dit boek is eigenlijk al snel min of meer de afloop duidelijk en ook het motief was al ruim van tevoren duidelijk. Toch heb ik het boek met plezier uitgelezen en krijgt het van mij 4 sterren.

Meer recensies van Jetske Holtrop