Neergaande lijn

Dazzle 29 juni 2015
Steve Mosby brak ik het Nederlands taalgebied door met zijn boek de 50/50 moorden, Elk volgend boek haalt hij het vertrouwde recept, "een seriemoordenaar" uit de kast, maar dan elke keer minder geïnspireerd, waardoor het frisse van z'n eerste boeken en bijvoorbeeld het enigszins uitwerken van z'n karakters er niet meer bij is, wat overblijft is een nauwelijks spannend, afgeraffeld verhaal.

Dit keer draait het om de detective Zoë Dolan, die achter de seriemoordenaar die de Creeper wordt genoemd aanzit,, Een geprek aan logica en/of aanwijzingen maakt dat ze op een totaal dood spoor zit, dan krijgt ze hulp van een melding van de bij een hulplijn werkende Jane Webster, die meldt dat de vermoedelijke Creeper contact met haar heeft gezocht.

Meer recensies van Dazzle