Een verhaal

Karen 12 februari 2017
De hele reizigerserie bevat wel 10.000 pagina's. Iedereen zal begrijpen dat niet iedere bladzij van het boek, even spannend of interessant is. Maar omdat het met regelmaat wel spannend of boeiend wordt, blijf je toch lezen. De oorsprong is een verhaal, wat aardig is om te lezen, maar echt boeiend wordt het nooit. Omdat je zo graag over James Fraser leest, en omdat het maar heel dun is, lees je het zo uit. Maar het is onvergelijkbaar met het eerste deel van de reiziger.
Als je het boek koopt, en dan ontdenkt dat een kwart bestaat uit een voorbeschouwing van deel 1, dan kan ik me voorstellen dat je je bekocht voelt. Beetje commercieel uitmelken is het zeker wel. Maar als fan heb ik er toch wel een uurtje plezier aan gehad.

Meer recensies van Karen