Het boek verteld het verhaal over Mike Ford.
Mike Ford is een student met flink wat schulden.
Tijdens zijn studie op Harvard word hem een kans aangeboden om voor de Davies Group te komen werken. De Davies Group is een Consultancy-bureau. Het bureau beïnvloed de 500 machtigste mensen in Washington.

De eigenaar Henry Davies is op zoek naar een protoge om hem te helpen bij een grote en gevaarlijke deal. Mike is in dit geval de aangewezen persoon, met een vader die al een crimineel verleden heeft. Door de torenhoge schulden die Mike heeft, pakt hij de klus met beide handen aan, maar komt er dan al gauw achter dat er smerige spelletjes binnen het bedrijf worden gespeeld.
Mike beland al gauw in het web van macht en corruptie.
De Davies group draagt was duistere geheimen met zich mee.

In het begin van het boek kwam er erg veel info op me af, waardoor het voor mij wat moeilijk te volgen was. Maar na flink door te lezen, maakte de schrijver Matthew Quirk het weer goed. Ik werd meegenomen in de wereld van leugens, en verraad.
Het boek is zeer goed geschreven, en uiteindelijk houd het verhaal je in de greep. Het verhaal heeft spannende wendingen, en kon het boek op een gegeven moment moeilijk wegleggen.

De voorkant beloofd dat het boek geschikt is voor de fans van Grisham en Baldacci, en dit is absoluut geen leugen.

Meer recensies van Lisette de Waard