Door door schuld

17 oktober 2017
Dood door schuld heb ik echt in één ruk uitgelezen. Het is ook helemaal niet zo'n lang boek. Je krijgt eerst een intro waarin je wordt meegenomen in een stukje van de krant waarin gemeld wordt dat er een meisje is overleden door een ongeluk. Daarna begint het verhaal pas echt. Een moeder van een jongen en meisje zit in de auto na het werk en belt kort met haar man. Tijdens dit telefoongesprek wordt ze verblind door een tegenligger en raakt ze iets. Wanneer ze stopt ziet ze dat het een meisje is dat ze kent. Politie wordt gebeld en de volgende dag komen ze melden dat dit meisje is overleden aan haar verwondingen. Het verhaal gaat dan ook voornamelijk over het dealen van dit ongeluk. Hoe kun je verder leven nadat je weet dat je iemand hebt aangereden en dat jonge meisje daadwerkelijk is overleden door jouw schuld?

Meer recensies van