De andere kant van de bladzijde

Mathilde Droppert 28 januari 2017
Willem hebben we in de media al uitgekauwd gekregen. Hij heeft de aandacht goed (mis) (ge)bruikt. Wie is er nog bang voor de boze wolf?
Nu het verhaal van Astrid. Combineer die twee, de waarheid zal ergens in het midden liggen.
Nadat Moszkowicz onderuit is gehaald, zal ze weinig credits meer gehad hebben bij de rechterlijke macht. Door hem was zij in het zadel geholpen en werd daarin gehouden.

Het wil er bij mij niet in dat je als afgestudeerd strafpleiter niet in staat bent eerder een grote NEE te verkopen aan je criminele broer. En dat je niet weet dat je niet juist handelt als je hem willens en wetens zijn gang laat gaan. Jarenlang.

Maar het boek was tot op zeker hoogte erg interessant. Teveel herhalingen op een gegeven moment. Toch vond ik het jammer dat het uit was.

Meer recensies van Mathilde Droppert