Voor de fans van Nicci French

More Delight 30 november 2015
Waar ik gelijk aan moest denken toen ik het boek las, was de schrijfstijl van Nicci French. Het is mysterieus, intrigeerd en doordat je de hoofdstukken leest vanuit Beth en vanuit Carmel, wordt je wel op de hoogte gehouden, maar weet je net niet genoeg wat er aan de hand is.

Je komt daar langzamerzeker achter en dat zorgt voor een flinke spanningsboog door het hele boek heen. Je blijft geintrigeerd en dat zorgt dat dit boek niet neer te leggen is. Je wilt gewoon weten wat er gaat gebeuren met Carmel en je hoopt natuurlijk dat ze weer samen komt met haar moeder. Of dat zo is, dat moet je zelf maar uitvinden!

‘Het meisje in de rode jas’ van Kate Hamer is een thriller met een constante spanningsboog en onderhuidse spanning. Als je van Nicci French houdt, dan weet ik zeker dat je dit boek ook geweldig gaat vinden.

Meer recensies van More Delight