Beklemmend en aangrijpend verhaal

Nadja 24 maart 2015
Melanie is een klein meisje dat elke ochtend wacht in haar cel om opgehaald te worden. Ze wordt samen met andere kinderen naar het klaslokaal gebracht, waar ze les krijgt van twee verschillende leerkrachten. Melanie is verzot op de lessen van juf Justineau. Wat er ook gebeurt, de rode draad van het boek is de liefdesrelatie tussen Melanie en juf Justineau.

De titel van het boek sprak mij enorm aan. Op de achterzijde staat 'Niet elke gave is een zegen..' waardoor mijn interesse nog groeide. Het boek leest vlot, de karakters zijn goed uitgewerkt en alle puzzelstukjes vormen op het einde een geheel. Ik vind wel dat er veel elementen inkomen van 'The Walking Dead'. Toch bleef het boek mij in de greep houden.

Meer recensies van Nadja