Ik hoop het nooit mee te maken

Natasja Toorn 16 oktober 2014
Het zal je maar gebeuren dat op een dag je dochter (of zoon) niet thuis komt, nou dan werd ik echt helemaal gek. Het boek verspringt steeds van een paar dagen/ weken/ maanden terug naar het nu, en dat is best wel even wennen om te lezen, toch kan je het boek niet weg leggen omdat je wil weten wat er met Naomi is gebeurd. Wie geef je nu de schuld? Je eigen? Je kind? Of sja…. wie eigenlijk. Dit gezin komt zo erg in de ellende, maar wanneer houd het op. Het is niet alleen Naomi waar je veel vraagtekens bij zet maar ook haar zoon Ed, dit had voor mij net iets uitgebreider gemogen omdat zoiets toch voor een ouder ook niet in je koude kleren gaat zitten. Als er nog een boek komt van deze schrijfster zal ik het zeker weer kopen.

Meer recensies van Natasja Toorn