Leuk om te lezen én te bekijken!

16 maart 2017
Wat is het boek ''Kom binnen' een superleuk en interessant boek! De lezer krijgt een superleuk kijkje van 5 kinderen uit vijf verschillende landen. Zo lezen we hoe Kavetwingwa uit Nambië nog in een stam leeft. En hoe hun koeien overdag buiten het dorp grazen, maar hoe ze ‘s nachts de koeien veilig binnen de kraal zetten, zodat de leeuwen en hyena’s niet de koeien kunnen opeten.
Ook lezen we over Pedar die in Lapland woont. Hier wordt het in de zomer niet donker en in de winter is het pikkedonker. Maar ook dat ze in het bos moeten oppassen voor bruine beren, die heel soms mensen aanvallen.

Het boek laat zien hoeveel verschillen zijn in de levens van vijf kinderen uit vijf verschillende landen. Mooie levensbeschrijvingen en prachtige foto’s sieren het boek. Het boek is zo prachtig, dat het niet zou misstaan om dit boek te gaan verfilmen. Want hoe interessant is het om te zien, hoe iedereen op zijn eigen manier leeft!

Meer recensies van