Anders dan verwacht

Rebecca 13 december 2017
Vanessa gaat net als haar zus naar de dansacademie, niet om te dansen maar om haar zus te zoeken. Margaret haar zus is drie jaar geleden om mysterieuze wijze verdwenen.

Al snel trekt ze de aandacht van zep, Justin en balletmeester Josef. Wanneer Josef vraagt voor de hoofdrol in de vuurvogel heeft ze echter geen idee wat voor een gevaar er voor haar licht.

Een mooi verhaal met een wending die je niet verwacht. In eerste instantie denk je dat ze er alles aan doet om haar zus te vinden. Maar dat is niet waar ze zoekt haar zus wel maar is ook druk bezig met dansen. Dat verwacht ik niet omdat ze juist naar de academie gaat om haar zus op te sporen.

Dat neemt niet weg dat het een goed boek is met liefde en spanning. Het is spannender dan ik had verwacht en ik heb er van genoten. Nu ben ik heel nieuwsgierig naar dans van vlammen.

Meer recensies van Rebecca