Anders dan verwacht

Rebecca 20 mei 2018
Alles in Megan Chase haar leven begint op een griezelige manier uit de hand te lopen. Geen sweet sixtien voor Megan want haar ouders zijn haar verjaardag weer vergeten al is dat nog wel het minste probleem.

Net als haar broertje ziet ze ineens overal vreemde monsters. En dan op school staat er ineens op een beeldscherm Megan Chase we komen je halen.

Ze had veel verwacht maar niet dat ze de dochter blijkt te zijn van een elfenkoning. Ze moet afreizen naar een beangstigend bizarre wereld om haar broertje te redden. Waar machtige wezens denken dat ze een belangrijk rol speelt in hun strijd tegen een duister kwaad. Om het nog wat ingewikkelder te maken word ze ook nog verliefd op de mysterieuze prins.

Een apart boek dat niet heel spannend is, ik had er meer van verwacht. Er zijn meerder delen. Al weet ik niet wat ik na deel 1 moet denken. Word het nog spannender? Of blijft het allemaal een beetje hangen?

Wat ik ook moet zeggen is dat ik het wel leuk vond om te lezen maar het niet mijn smaak is. Al vind ik de kaft van het boek erg mooi. Het past bij het verhaal.

Ik ga in wel beginnen in deel twee omdat ik wel benieuwd ben of het beter word.

Meer recensies van Rebecca