SPOILER REVIEW

Sandythereader 23 februari 2019
** spoiler alert ** Het boek was een cliché stalker thriller met een wat verassende twist aan het einde, het was ook een beetje ongeloofwaardig. Het boek begint met het feit dat Pien een diner heeft met haar collega Theo, na dit etentje laat Theo haar niet meer met rust. Dit betekend dat hij haar overal volgt en zelfs verkracht. Er is ook een verhaallijn dat hij misschien twee van haar patiënten, zij is verpleegkundige, heeft vermoord, je komt er nooit achter of dit de gehele waarheid is. Tegelijkertijd kan René het niet accepteren dat Pien zo close is met Theo, hierdoor word hij nog geobsedeerder dan dat hij al was. Zo gebeurt het dat Pien twee stalkers krijgt.

Het boek was een goede thriller, op sommige momenten (vooral het einde) heel spannend en het was vlot weg te lezen. Ik vond het een leuk boek en daarom geef ik het 3⭐️. Zeker een aanrader als je een oke thriller wilt lezen, maar er zijn betere

Meer recensies van Sandythereader