We were Liars - E.Lockhart

Sanne Nijsen 02 november 2015
(Recensie komt oorspronkelijk hiervandaan: https://nlboekenrecensies.wordpress.com/we-were-liars-e-lockhart/)

We were liars – E. Lockhart

We are liars

We are beautiful and privileged

We are cracked and broken

A tale of love and romance

A tale of tragedy

Which are lies?

Which is truth?

You decide

Dit is een van de boeken die ik gekocht heb in Londen. Ik had bij een BookTuber (iemand die recensies van een boek op YouTube plaatst) gezien dat dit boek op haar lijstje van Overhyped books stond. Hierdoor werd ik wel nieuwsgierig, want vaak ben ik het eens met zulke dingen. Echter ben ik het er totaal niet mee eens, dit boek verdient het vind ik.

Het boek gaat over Cadence Sinclair, ze is van een rijke familie en elk jaar in de zomer komt haar familie samen op het eiland van haar opa.

In het begin gebeurt er weinig, er wordt vertelt over de zomers en hoe ze waren. Hoe Cadence wat begon te voelen voor Gat. Hij is de neef van een vriend van haar tante.. Verder komen ook haar nicht Mirren en neef Johnny erin voor. Echter is Cadence tijdens het zwemmen tegen een rotsblok aangezwommen, waardoor ze een gedeelte van de vijftiende zomer niet meer weet. In het boek lees je mee met Cadence en de problemen die ze heeft om de gebeurtenissen van de vijftiende zomer te herinneren.

Ik ga niet meer vertellen, want anders spoil ik een heel stuk en dat is echt zonde. Het boek heeft een zeer onverwacht plot en bij het einde had ik een brok in mijn keel. Het boek is vrij dun, ik heb het in anderhalve dag uitgelezen.

Dit boek is een ontzettende aanrader, een van de beste boeken die ik gelezen heb en ik raad hem echt aan om te lezen, of om hem cadeau te geven aan iemand.

Ik geef dit boek 5/5 sterren.

Meer recensies van Sanne Nijsen