Een aanrader !

Semihanohut 05 oktober 2018
Dit is een geweldig boek om te lezen. Zeker als je van het onderwerp criminaliteit houdt, raad ik je dit boek aan! Doordat Eus in verschillende aparte situaties tegelijkertijd verzeild geraakt is het lezen nooit saai. Ik kon me goed inleven in het verhaal. Het grove taalgebruik en botte grappen maken het boek grappig. De opbouw van het verhaal was normaal, in chronologische volgorde, maar dit maakte het verhaal juist leuk om te lezen. Als een verhaal voorspelbaar is, heb ik al snel de neiging om het boek opzij te leggen. Maar bij dit boek wilde ik gewoon niet stoppen met lezen. Wat ik wel minder vond, was dat er soms meer werd verteld dan dat er nodig was en het gebruik van straattaal. Als er minder straattaal werd gebruikt, zou het perfect geweest zijn, want niet iedereen kent die straattaal.

Meer recensies van Semihanohut