Zusje ( van Inspector Barnaby)

Wendy Bruin 18 mei 2015
Ik kon de start van dit boek ergens nog wel waarderen maar zodra duidelijk werd ( en dat was vrij snel, want dat staat ook op de achterkant van het boek) dat de vermiste zus was vermoord ging het bergafwaarts met het verhaal en kreeg het een kinderachtig tintje. Rosamund deed erg haar best en dat was nou net het probleem. Ik wil dat tijdens het lezen niet doorhebben. Er was niets verrassends aan en er was al helemaal geen angstaanjagend complot. Er zaten tranentrekkende gaten in het verhaal. Door verschillende personages en een afwijkende schrijfstijl te gebruiken is er nog een laffe poging gedaan om het onvoorspelbare neer te zetten. Dit werd nog wel gecombineerd met een kleine ( ik zal eerlijk zijn , ook voor mij een onverwachte) twist op het einde. Het had een aflevering van Midsomer Murders kunnen zijn, je weet wel, de dader is altijd degeen die je niet verwacht.

Meer recensies van Wendy Bruin