Humoristisch niet zo spannend boek

Charlotte Veltman 26 november 2014
Luk Borré wordt op het spoor gezet door de persoon die veroordeeld is voor het stelen van Belgisch geld tijdnes overgang naar de Euro. Hij overlijdt maar heeft gezegd dat alles er nog ligt. Dus gaat hij op zoek naar het geld dat nooit gevonden is. Maar hij is niet de enige. Het onderwerp in Avenue des doods is bijzonder, en zeker ingenieus, alleen wordt het boek niet spannend. Er wordt heel veel met humor afgedaan, Luk heeft een zwartgallig gevoel van humor en denkt overal aan, waardoor ik dingen niet altijd serieus kan nemen. Het boek leest gemakkelijk, het Vlaams is geen enkel probleem, ik had gedacht dat ik wat meer zou moeten puzzelen. Nadat ik veel thrillers heb gelezen waar ik mijn concentratie bij moest houden hoeft dat nu niet, dus een echt tussendoortje.

Meer recensies van Charlotte Veltman