Een liefdesverhaal

Gerda van Drunen 30 oktober 2014
Amanda Prowse’s ambitie is verhalen te schrijven die de lezers weerhoudt het slaapkamerlampje uit te doen en dat is zeer zeker gelukt met dit boek en hoop ook dat het volgende boek Wat heb ik gedaan? ook zo'n bestseller wordt als dit boek!

Pru( afkorting van Prudence)Plum is de charmante eigenaresse van een goedlopende patisserie in Londense Mayfair. Ze heeft de uitstraling van een dame van stand en is een succesvolle zakenvrouw vol zelfvertrouwen. Denk je..Maar om te bereiken wat ze nu heeft, heeft Pru vreselijke dingen moeten doen. En die wil ze dus ook graag verborgen houden. . Zeker nu ze voor de eerste keer in haar leven ontzettend verliefd raakt. Een beetje liefde is een boeiend en hartverscheurend verhaal dat je niet meer loslaat.

Dit verhaal houdt je gelijk in de greep en ook omdat het verschillende aspecten in zich heeft ..een liefdes verhaal maar aan de andere kant ook vele dramatische gebeurtenissen..

Normaal gesproken lees ik niet zo vaak liefdesverhalen ..maar deze schrijfster is er in geslaagd mij een ander kijk er op te geven en dat het ook spannend en meeslepend kan zijn. Zo ook elk van alle gebeurtenissen van dit verhaal kan ook gebeuren in het dagelijkse leven.... maar wat er goed aan is dat het positief blijven hier de boventoon voert.

Na het lezen van dit mooi boek vind ik de titel van het boek heel erg goed passen bij dit liefdesverhaal!
De conclusie na het lezen is dat iedereen een beetje liefde verdient!

Meer recensies van Gerda van Drunen