11 november

'Dowswell geeft een goed beeld van de gruwelijke en angstige strijd aan het front.' - NBD Biblion

In '11 november' van Paul Dowswell kruipen we in de huid van drie jongens die de laatste 24 uur van de Eerste Wereldoorlog meemaken: een Duitse en Engelse soldaat op het slagveld, een Amerikaanse vliegenier in de lucht. Het lot brengt hen samen; slechts twee van hen zullen overleven. Terwijl ze niet weten dat de oorlog zojuist is geëindigd, blijven de jongens op leven en dood doorvechten. '11 november' is spannend en rauw. Op overtuigende wijze neemt Paul Dowswell je mee in de loopgraven van de Eerste Wereldoorlog.

Recensies (1)

Is 11 november het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op 11 november