Aan jou de keuze

Aan jou de keuze

Rank 4000 Gelezen 108 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 73 Favoriet 6 Recensies 4
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3 Top25's 1   Topics 0

Een luxepaardje zint op wraak wanneer ze door haar minnaar wordt gedumpt voor een jonger exemplaar. Een sociaal geval komt aan zijn trekken door bij te klussen in ruil voor natura. Een verliefde vrijgezel wil een hoertje redden uit de prostitutie. Een gladde verkoper verwart zijn seksverslaving met een gooi naar de wereldtitel serieel vreemdgaan.

De vier kruisen elkaars pad in het luxebordeel van Francesca D'Abruzzo, die deze speling van het lot niet overleeft. Er komt politie aan te pas. De vier worden aangehouden en de plaats delict wordt hermetisch afgesloten, want ervaren inspecteur Peter Vergauwen twijfelt er geen seconde aan: de moordenaar is een van hen. De kunst is om het te bewijzen. Want niemand heeft een motief.
Of toch?

Hebban recensie

Marvin O. Hebban Recensent

Recyclage

door Marvin O. op 20-07-2017

In 2013 besloot bierbrouwerij Grimbergen tot een uniek project: een thriller die zich afspeelde in Grimbergen. Zo ontstond de wisselthriller met als titel Spoor van vuur. De eerste hoofdstukken werden geschreven door Luc Deflo (1958). Daarna volgden aanvullingen door Nadine Monfils, Christophe Vekeman, Barbara Abel en Bob Mendes. Na de bijdrage van elke auteur, konden lezers kiezen tussen drie...

Lezersrecensies (3)

Verrassend

door: Anoeska 1 like
3.5/5 sterren, overigens afgerond naar 3 sterren Dit was mijn eerste Luc Deflo. Deze auteur is me al meerdere malen aangeraden, maar ik had nooit het gevoel dat zijn boeken me zouden liggen. Sinds ik Bookchoice heb, probeer ik ook andere genres en nieuwe auteurs uit. De ideale moment dus om eens...

Waardeloos

door: Eline1 1 like
Zelden zo'n slecht boek gelezen Langdradig, saai en een belachelijk eind Jammer het leek mij een goed boek Zal niet snel nog een boek van deze schrijver lezen

Echt zwak!

door: luc siffain 1 like
Een teleurstelling over de ganse lijn! Niet origineel, niet spannend,gewoon saai!! Lang geleden dat ik nog zo een echt slecht boek heb gelezen. Voor mij geen boeken meer van Luc Deflo!