Aangrijpende oorlogsverhalen

Na een carrière bij Philips waarin hij als operations manager en hoofdingenieur in de chipindustrie werkte, is Ger de Wind aan de Open Universiteit afgestudeerd op een doctoraalscriptie over Philips Nijmegen. Deze combinatie van cultuur en techniek maakte het mogelijk de droom van zijn leven te realiseren: schrijver te worden. Hij levert sinds 2014 in het Eindhovens Dagblad en in verhalenbundels bijdragen op cultureel en politiek gebied maar zijn boekdebuut in 2017 was Weemoedige en Boze Verhalen van een Oude Man. In 2019 volgde Maria Christina Adriana. Het leven van Mijn Engel uit Woensel over het leven van zijn moeder.

Is Aangrijpende oorlogsverhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Aangrijpende oorlogsverhalen