Afgunst & een goed huwelijk

Afgunst & Een goed huwelijk

Gelezen 255 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 50 Favoriet 0 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 4   Topics 0

Twee spannende verhalen over een crime passionnel van de koningin van de Nederlandse thriller

Over Afgunst:
Bestsellerschrijfster Susan van Doorn, getrouwd, twee kinderen, leeft nog dagelijks met de angst voor haar dominante ex-vriend Ernst Scholten. Alles wat ze deed en waar ze voor stond was in zijn ogen minderwaardig. Zij op haar beurt aanbad hem. Toen Susan eindelijk uit zijn schaduw durfde te treden, de relatie verbrak én net als hij ging schrijven, was hij woedend.
Nu, na zoveel jaren, slaat hij toe. Susan wordt door hem ontvoerd en haar lot ligt volledig in zijn handen. Hoe ver zal hij gaan? Afgunst is een bloedstollend verhaal over dominantie en onderwerping, en over de vernietigende kracht van jaloezie.

Uit Een goed huwelijk:
‘Ik verheug me zeer op Rome! Nog drie dagen en we liggen naast elkaar in een Italiaans spijlenbed! Honderd kussen op je warme buik, jouw Moosje.’ Monique heette ze. Moos noemde hij haar. Moosje. Sophie moest braken toen ze die naam las, onder aan een e-mail die ze per toeval vond in de map ‘verwijderde items’. Sophie trilde van woede. Het was belangrijk dat ze de onderste steen boven kreeg.

Van de thrillers van Saskia Noort werden tot nu toe meer dan anderhalf miljoen exemplaren verkocht. Haar werk verschijnt in vijftien landen. Haar debuut Terug naar de kust werd zeer succesvol verfilmd.

Literaire thriller
Anthos Literaire Thrillers