Nieuwe buren

Rank 2867 Gelezen 1631 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 163 Favoriet 55 Recensies 49
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Lijsten 7 Top25's 17   Topics 0

Eva, een kleuterjuf, en Peter, chef sportredactie bij een regionale krant, betrekken zonder veel enthousiasme hun pas opgeleverde villa in Vinexwijk De Zonnepolder. Beiden rouwen om het verlies van hun dochtertje Lieve dat na acht maanden zwangerschap levenloos ter wereld kwam.
Samen zoeken ze naar een nieuwe invulling van hun leven, te midden van de modelgezinnetjes die de Zonnepolder bevolken. Tijdens een buurtborrel leren ze hun nieuwe buren kennen: het vrijgevochten stel Steef, ex-Dutchbatter en motoragent, en Rebecca, een sensuele thuiskapster, en hun zoontje Sem. Beide echtparen zijn op hun eigen manier op zoek naar geluk, dat in de maakbare samenleving om de hoek lijkt te liggen. Gezamenlijk verleggen ze hun grenzen, totdat ze erachter komen dat er geen weg terug meer is.

Nieuwe buren speelt zich af in een Vinex-wijk en is een adembenemende en provocerende thriller over miscommunicatie binnen een relatie, seks en liefde en over de drang naar vrijheid. Met Nieuwe buren schrijft Saskia Noort opnieuw een thriller dicht op de huid van de tijd.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Jessica Moree

Kim Moelands Auteur

Rauwer

door: Kim Moelands 1 like
ruiger, gedurfder,Daar is ‘ie dan, de nieuwe Saskia Noort. Na het enorme succes van haar twee vorige boeken kunnen de fans nu hun vingers aflikken bij Nieuwe Buren. Een thriller vol ongenuanceerde seks, rauwe emoties en kleurrijke karakters. Dat allemaal gelardeerd met de broeierigheid die Noort...

Reacties op: Nieuwe buren