Huidpijn

Rank 698 Gelezen 2029 Aan het lezen 48 Wil ik lezen 422 Favoriet 72 Recensies 60
Thrillers & Spanning Artikelen 24 Newsroom 3 Lijsten 8 Spots 9 Top25's 14   Topics 0

Huidpijn is Noorts gevoeligste thriller tot nu toe, waarin ze opnieuw bevestigt als geen ander een scherp oog te hebben voor de tijdsgeest.

We hebben allemaal een duistere kant. Maar wat als die ineens in de spotlights staat? Ieder mens heeft een duistere kant. Zo ook Anne, Nederlands populairste televisiepresentatrice en journaliste. Als ze haar grote liefde en daarmee haar droom dreigt te verliezen, en het verdriet hierover breed wordt uitgemeten in de pers, moet ze alles op alles zetten om niet ook nog door haar vrienden, familie en eigen verstand in de steek gelaten te worden. Huidpijn is het meest rauwe, pijnlijke en schurende boek van Saskia Noort tot nu toe, een boek dat je niet zomaar weglegt en dat nog dagen nadreunt.

Saskia Noort weet opnieuw als geen ander een hedendaags tijdbeeld te vangen, met treffende beschrijvingen van onder andere het BN’erschap, het hebben van een kinderwens en het leven in de schaduw van een verslaafde.

Saskia Noort (1967) is schrijfster en columniste. Van haar thrillers werden tot nu toe meer dan 2,7 miljoen exemplaren verkocht. Haar werk verschijnt in vijftien landen en is bewerkt voor televisie, film en theater. Ze is door het Genootschap van Nederlandstalige Misdaadauteurs geëerd met de Meesterprijs voor haar gehele oeuvre.

Literaire thriller
Ambo/Anthos B.V.
05 juli 2016
05 juli 2016

Soraya Vink Auteur

Love hurts

door: Soraya Vink 1 like

‘Love hurts, love scars, love wounds and marks,’ zong de Schotse zanger Dan McCafferty van de band Nazareth in de jaren ’70. Liefde doet pijn, zo weet ook Nederlands populairste televisiepresentatrice en journaliste Anne Koster. In korte tijd spatten haar dromen als zeepbellen uit elkaar: haar...

Reacties op: Huidpijn