Als het bloedt

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘De koning van het spannende genre.’ VN Detective en Thrillergids

Een must voor King-fans! Als het bloedt bevat vier gloednieuwe verhalen van de geliefde meesterverteller. Naast het titelverhaal ‘Als het bloedt’, met oude bekende Holly Gibney in de hoofdrol, bevat deze bundel ook de verhalen ‘De telefoon van meneer Harrigan’, ‘Het leven van Chuck’ en ‘Rat’.

De telefoon van meneer Harrigan

Na het overlijden van zijn enige vriend raakt Craig in een diep dal. Zoekend naar troost blijft hij meneer Harrigan bellen en zijn voicemail inspreken. Op een dag vertelt Craig dat hij wordt gepest. Maar als hij de volgende dag op school komt, is de pestkop spoorloos verdwenen…

Het leven van Chuck

Marty Anderson had zich het einde der tijden heel anders voorgesteld. Terwijl de Apocalyps met rasse schreden nadert, verschijnen overal advertenties die ene ‘Chuck’ bedanken voor 39 geweldige jaren dienst. Wie is deze Chuck? En kan het eind van de wereld nog worden afgewend?

Als het bloedt

Een bomaanslag op een basisschool eist tientallen slachtoffers, voornamelijk kinderen. Als Holly Gibney het nieuws op het journaal hoort, gaan haar nekharen overeind staan. Ze is ervan overtuigd dat de nieuwslezer iets met de gruwelijke aanslag te maken heeft. Maar wat?

Rat

Om in alle rust te kunnen schrijven, trekt Drew Larson zich terug in een afgelegen hut. Dat is niet zonder gevaar: de laatste keer dat Drew een verhaal kwijt moest, kostte hem dat bijna zijn verstand. Dit keer lijkt alles goed te gaan, tot er een mysterieuze rat verschijnt die aanbiedt hem te helpen. Tegen een prijs.

Spannende boeken algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.