Als je bidt...

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Bidden is voor zowel jongeren als ouderen vaak een moeilijke zaak. Een veelgehoorde vraag is: 'Wat moet ik bidden?". Bij het ouder worden moeten immers de aangeleerde kindergebeden vervangen worden door een eigen gebed. Veel jongeren zijn verlegen met deze vraag. Temeer daar ook hun ouders hierop vaak geen antwoord weten. In dit boek wil de auteur een handreiking doen. Hij behandelt onderwerpen als: Waarom bidden? Tot wie bidden? En wanneer bidden? Uitvoerig gaat hij in op de inhoud van het gebed. Daarbij geeft hij voorbeeldgebeden voor onder andere de morgen, de avond, voor zonde- en schuldbelijdenis en voor bijzondere momenten. Ook de voorbede komt aan de orde. Een ander aspect dat hij bespreekt is de relatie tussen het lezen van Gods Woord en het gebed. Ook de voorbede komt aan de orde. Een ander aspect dat hij bespreekt, is de relatie tussen het leven van Gods Woord en het gebed. Ook het onverhoorde gebed komt aan de orde. Een leerzaam en waardevol boek. Het is bestemd voor jongeren vanaf 16 jaar, maar ook ouderen zullen er hun voordeel mee kunnen doen.
Uitgeversgroep Jongbloed

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker