Camille

VN:

Camille

Rank 3015 Gelezen 213 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 112 Favoriet 6 Recensies 16
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 2   Topics 0

Commandant Camille Verhoeven vindt na de onverwachte dood van zijn vrouw opnieuw geluk bij de lieve Anne, maar dan slaat het noodlot toe. Bij een overval op een juwelier raakt Anne zwaargewond en ze belandt in het ziekenhuis. Door zijn relatie met Anne mag Verhoeven de zaak niet op zich nemen, maar als zij opnieuw bedreigd wordt, kan hij zich niet afzijdig houden en gaat hij op zoek naar de dader. Maar schijn bedriegt en Verhoeven zal voor hij de dader kan vangen nog hele onverwachte ontdekkingen doen. En dan doemt de vraag op: wie is de dader en wie het slachtoffer?

Literaire thriller
30 juli 2014

3 keer bewerkt, laatste bewerking door B-L-B

Net niet perfect

door: Anna Bakker 1 like

Pierre Lemaitre (Parijs, 1951) behoort tot de groten onder de thrillerschrijvers, al is zijn naam in ons land niet alom bekend. Franse thrillers lijken minder aantrekkingskracht op de lezer uit te oefenen dan bijvoorbeeld Scandinavische of Amerikaanse. Jammer, want Frankrijk herbergt meerdere...

Reacties op: Camille