Chakra's in balans

Chakra's in balans

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Als je chakra's open en zuiver zijn, ben je gezond en dat voel je ook! Je voelt je gelukkig, geaard en helder. Dit boek helpt je om de lichamelijke, emotionele en spirituele elementen die verbonden zijn met de zeven belangrijkste chakra's te begrijpen en te beïnvloeden. Het helpt je om snel blokkades of een disbalans in je chakra's te ontdekken en laat zien hoe je met yoga, meditatie, aromatherapie en kristalheling je energiestroom kunt herstellen. In dit boek vind je: - Een complete inleiding over de invloed van chakra's op je lichaam en geest en de verschillende hulpmiddelen die je kunt gebruiken om je chakra's in balans te brengen. - Een symptomentabel waarmee je op basis van emotionele en lichamelijke klachten snel en gemakkelijk kunt ontdekken welke chakra's uit evenwicht zijn. - Een uitgebreid profiel van de zeven belangrijkste chakra's met concrete oefeningen om blokkades op te heffen en je lichaam en geest te helen.
Religie & Spiritualiteit
Zuidnederlandse Uitgeverij ZNU