Chakrawandelingen

‘Chakrawandelingen’ is een originele loot aan de stam van chakraboeken. De chakra’s bieden een bijzonder en subtiel wegennet om de wondere wereld van de natuur naderbij te brengen. Met hun talloze facetten vormen zij het uitgangspunt en de leidraad van de wandelingen die Tilly Dinger in haar boek beschrijft. De in de wandelingen vervlochten oefeningen stimuleren en verfijnen de waarneming en kunnen de lichaamsenergie ondersteunen, opwekken of in balans brengen. ‘Chakrawandelingen’ is een
stimulerende ontdekkingsreis door onze kostbare natuur en een inspiratiebron voor een bezielende innerlijke route.
Tilly Dinger studeerde Spaans en fonetiek aan de Universiteit van Amsterdam. Zij is co-auteur van het standaardwerk ‘Expressiever en gemakkelijker spreken’. Ze woont in Amsterdam en is logopedist.
Chakrawandelingen
Tilly Dinger
€ 12,50 (introductieprijs in de maanden april en mei. Vanaf juni 2008 geldt de normale verkoopprijs van € 18,90)
13,5 x 22 cm, ca. 208 blz.
Paperback
Geïllustreerd met meer dan honderd kleurenfoto’s
Verschijnt april 2009
isbn 9789069638386
nur 728, 502

Is Chakrawandelingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Chakrawandelingen