Ciao Limburg

Little Italy ligt in Limburg Italianen blijven Italianen. Overal waar ze neerstrijken kleuren ze het lokale leven met hun levenslust, smaak, stijl en bravoure. In Amerikaanse steden zoals New York of San Francisco is Little Italy al langer een begrip. Maar het echte Little Italy ligt in Limburg, in de vijf mijngemeenten waar de eerste Italiaanse migranten zeventig jaar geleden aankwamen. Ze brachten hun geschiedenis mee, hun heerlijke keuken, hun zin voor design, hun muziek en hun manier van leven. Dit stukje Italië kun je nu zelf ontdekken en beleven in Ciao Limburg. Het Little Italy van bij ons.

Is Ciao Limburg het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ciao Limburg