Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Dans des doods

VN:

Dans des doods

Gelezen 222 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 45 Favoriet 11 Recensies 10
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

FBI-agent Pendergast is een van de meest ontwapenende personages in de misdaadliteratuur. Maar hij heeft een gedreven, dodelijke vijand, die hem al zijn hele leven achtervolgt: zijn levensgevaarlijke, maar geniale broer Diogenes. En Diogenes acht de tijd rijp om de wapens op te nemen. Eén voor één sterven Pendergasts dierbaren een unieke, afgrijselijke dood.

Pendergast is de hoofdverdachte, en hij probeert wanhopig uit handen van de politie te blijven. Tegelijkertijd moet hij, geholpen door zijn trouwe vriend Vincent D'Agosta, zijn broer tegenhouden. Maar hoe kan Pendergast iemand stoppen die minstens zo intelligent is als hijzelf? Iemand die twintig jaar de tijd heeft gehad om de gruwelijkste misdaad ooit voor te bereiden?

Thriller
Pockets spanning