De oma van de oma van mijn oma

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 3

Hoe leefde jouw oma? En je oma's oma? En daar de oma van? 'De oma van de oma van mijn oma' is een vrolijk kinderboek dat je via tientallen opa's en oma's mee de geschiedenis in neemt. Geschiedenisboek voor kinderen Jouw oma doet boodschappen bij de supermarkt. De oma van jouw oma ging naar de kruidenier. De oma van de oma van jouw oma kocht alles op de markt. Aan de hand van honderden oma's en opa's duikt Marc ter Horst de geschiedenis in. Van theekransje tot Facebook, van paard tot elektrische fiets en van ganzenveer tot smartphone. Een vrolijk geschiedenisboek voor nieuwsgierige kinderen. Marc ter Horst en Eliane Gerrits 'De oma van de oma van mijn oma' werd geschreven door Marc ter Horst, die met zijn succesvolle kinderboeken 'Hé aardbewoner!' en 'Van oerknal tot robot' heeft bewezen dat hij zijn hand niet omdraait voor ingewikkelde onderwerpen. De grappige tekeningen zijn van Eliane Gerrits.

Kind & Jeugd , Jeugd & Kind (non-fictie)
Geschiedenis (<12 jaar)
Illustraties
Eliane Gerrits
Gottmer Uitgevers Groep b.v.
01 augustus 2016
01 augustus 2016

Reacties op: De oma van de oma van mijn oma