De rozentuin

Rank 359 Gelezen 276 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 297 Favoriet 10 Recensies 5
Literatuur & Romans Spots 8   Topics 0
Van de boeken van Corina Bomann werden al meer dan 70.000 exemplaren verkocht in Nederland en Vlaanderen

Alexa heeft zo lang ze zich kan herinneren een moeizame verstandhouding met haar moeder Cornelia. Als Cornelia onverwacht in een coma raakt, komt de verantwoordelijkheid voor haar moeder opeens zwaar op Alexa’s schouders te rusten.
Op zoek naar Cornelia’s papieren stuit Alexa op een aantal brieven die alles wat ze over haar moeder denkt te weten op losse schroeven zetten. In plaats van de stroeve en terughoudende persoon die Alexa kent, komt uit de brieven een warme, gepassioneerde vrouw naar voren, die de nodige rampen heeft overleefd.  Verbijsterd gaat Alexa op zoek naar wie Cornelia werkelijk is, en zo leert ze langzamerhand haar moeder beter kennen… en gaat ze eindelijk van haar houden.

De pers over de boeken van Corina Bomann
‘Een boeiend, maar ook spannend familieverhaal dat de lezer meevoert langs Engelse landhuizen, exotische landschappen, mystieke gebeurtenissen, historische details en de romantiek van een verboden liefde.’ NBD Biblion
‘Een mooie roman over de onthulling van een mysterieus familiegeheim.’ **** Chicklit.nl

Romantiek
Meulenhoff Boekerij B.V.