De rozentuin

De rozentuin

Rank 3699 Gelezen 71 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 130 Favoriet 3 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 2 Top25's 2   Topics 0
Van de boeken van Corina Bomann werden al meer dan 70.000 exemplaren verkocht in Nederland en Vlaanderen

Alexa heeft zo lang ze zich kan herinneren een moeizame verstandhouding met haar moeder Cornelia. Als Cornelia onverwacht in een coma raakt, komt de verantwoordelijkheid voor haar moeder opeens zwaar op Alexa’s schouders te rusten.
Op zoek naar Cornelia’s papieren stuit Alexa op een aantal brieven die alles wat ze over haar moeder denkt te weten op losse schroeven zetten. In plaats van de stroeve en terughoudende persoon die Alexa kent, komt uit de brieven een warme, gepassioneerde vrouw naar voren, die de nodige rampen heeft overleefd.  Verbijsterd gaat Alexa op zoek naar wie Cornelia werkelijk is, en zo leert ze langzamerhand haar moeder beter kennen… en gaat ze eindelijk van haar houden.

De pers over de boeken van Corina Bomann
‘Een boeiend, maar ook spannend familieverhaal dat de lezer meevoert langs Engelse landhuizen, exotische landschappen, mystieke gebeurtenissen, historische details en de romantiek van een verboden liefde.’ NBD Biblion
‘Een mooie roman over de onthulling van een mysterieus familiegeheim.’ **** Chicklit.nl

Meulenhoff Boekerij B.V.
10 september 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Door lezers

Fabulous Feelgood! / De nieuwe boeken van september!
02 september 2018 19 reacties
Fabulous Feelgood! / Een vooruitblik op de zomer!
16 april 2018 13 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Prachtig verhaal

door: Sabine 1 like
Wauw Wat een mooi boek. Alexa heeft vanaf haar elfde een moeilijke relatie met haar moeder, ze kan niks goed meer doen voor haar en het lijkt of haar moeder haar ineens haat. Ze snapt er niks van. Jaren later als haar moeder in coma ligt na een beroerte en zij de verantwoordelijke van haar wil...