De verborgen vallei 1: Het magische boek

Dit verhaal gaat over Feeën. En over magie. Waarschijnlijk doet dit je huiveren van afgrijzen. Maar als je het boek nu al opzij legt, moet ik je toch wel zeggen dat je jammer genoeg nooit te weten zal komen dat de fee van dit verhaal heel anders is dan de feeën waarover je tot nu toe gehoord hebt. En je zal nooit te weten komen wat de Verborgen Vallei en de Verloren Grenzen zijn, welke wezens er wonen, welke monsters het er onveilig maken, en de andere dingen die ? Maar kijk, ik heb al teveel verklapt. Wie zijn besluit heeft genomen, die legt het boek maar terug, en vergeet het maar. De anderen, wel ... de anderen beginnen beter snel te lezen.

Recensies (1)

Is De verborgen vallei 1: Het magische boek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De verborgen vallei 1: Het magische boek