De wijsheid van het enneagram

'Schitterende presentatie van een samenhangend model van de psyche. Van harte aanbevolen. ' - Ken Wilber
Het enneagram, gebaseerd op negen duidelijk omschreven persoonlijkheidstypen, is een van de populairste systemen voor zelfkennis. In De wijsheid van het enneagram introduceren twee gerenommeerde psychologen een nieuwe, krachtige manier om het enneagram te gebruiken als een instrument voor persoonlijke transformatie en ontwikkeling. Het enneagram wijst de weg naar het slechten van onze innerlijke barri?res, het aanboren van unieke talenten en het ontdekken van onze diepste drijfveren.
Sterke kanten van dit boek zijn onder meer:
- uitvoerige vragenlijsten voor het vaststellen van je type;
- tips hoe je het arsenaal aan mogelijkheden maximaal kunt benutten, en welke valkuilen je moet vermijden;
- vele, aan de praktijk getoetste oefeningen en strategie?n voor het loslaten van vastgeroeste gewoonten, het verdiepen van relaties, en het vergroten van je innerlijke vrijheid;
- een helder inzicht in de diepste beweegredenen, angsten en verlangens van ieder type.

Is De wijsheid van het enneagram het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wijsheid van het enneagram