De zomer van Amber - D5R

De zomer van Amber - D5R

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
In D5R staat het leven van vijf goede vrienden uit Vilvoorde centraal. Vincent, Amber, Kyra, Leyla en Wout zijn schoolvrienden, maar ook na de lesuren zijn ze onafscheidelijk. Dan spreken ze af aan de vijver in het park, waar ze kunnen lachen, giechelen en roddelen, maar ook praten over hun gevoelens en problemen. De reeks wil de zorgen waar jongeren vandaag mee kampen bespreekbaar maken.

Na hun fijne middelbare schooltijd in Vilvoorde trekken de vijf vrienden naar Gent. Daar gaan ze studeren, elk in een andere richting. Maar ze verliezen mekaar niet uit het oog. De band tussen de Vilvoordse vrienden blijft sterk. Ze worden met allerlei onzekerheden geconfronteerd die gekoppeld zijn aan het studentenleven. Toch blijven ze heel erg steunen op elkaar.

‘De Zomer van Amber’ neemt ons mee naar de zomer voor het eerste academiejaar aanvat. Overleven Amber en Wout die zomer als koppel? Houdt de relatie tussen hun ouders stand? Wordt die lange vrije zomer een zegen of een vloek?

En vooral… welk koppel overleeft de zomer?
Kind & Jeugd
Borgerhoff & Lamberigts