Getekend Leven

Rank 4627 Gelezen 13 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 1
Feelgood   Topics 0
Het zinderend verhaal van Valerie en Lucas gaat verder. Net wanneer ze denken alles op orde te hebben en intens gelukkig te zijn met elkaar, lopen ze tegen ongekende struikelblokken.
Is hun liefde sterk genoeg om het onverwachte aan te kunnen? Zullen ze alle obstakels samen kunnen overwinnen? Kunnen ze elkaar loslaten als het niet anders meer kan? Of is hun liefde een dodelijke obsessie die hun ondergang zal worden?
Veel vragen,.. met antwoorden in boek drie! Het laatste deel van Valerie en Lucas.
Hun leven is zoals gewoonlijk intens, emotioneel en gekmakend en toch zal het je niet loslaten. Een belofte voor het leven!.
Feelgood
Leven (3)
1230003206263

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden

Lezersrecensies (1)

Getekend leven

door: Lacuna1985 1 like
Het boek begint al meteen met een spannende proloog. Daardoor was ik meteen nieuwsgierig wat er vooraf was gegaan. Vanaf het begin is er ook veel spanning en is het ook erotisch. Als je de andere delen heb gelezen weet je dat Lucas en Valerie daar erg van houden. In het begin zit de relatie goed...
ebook