Onverantwoord leven

Zara en Cane leven al zolang bij elkaar dat er geen twijfel mogelijk is of ze al dan niet bij elkaar horen. Maar er zijn zoveel diepgewortelde emoties waar ze beiden nog hun weg in moeten vinden. De vraag is waarom kan dat niet samen? Kan Zara haar verleden loslaten en zich focussen op het heden?

Ziet Cane eindelijk het licht en zal hij zijn hart voor haar kunnen opstellen, of zullen ze verder moeten gaan in het leven zonder elkaar? Zal de verdwijning van Larissa, Cane en Zara dichterbij elkaar brengen of juist een grotere afstand tussen de twee creëren? “Wat je niet breekt, maakt je sterker.”

Veel verdriet en vragen waar we in dit laatste deel van Cane en Zara antwoorden op zullen krijgen. Het wordt weer intens, heet en een wervelstorm van emoties.

Is Onverantwoord leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onverantwoord leven