Een bijzondere dag

Prentenboek Nieuw Voor de eerste keer naar school Een bijzonder prentenboek over een bijzondere dag Yvonne Jagtenberg Een bijzondere dag Het was een bijzondere dag. Op een gewone school. Arno liep naar zijn klas. Voor de eerste keer. Arno zag een kop met grote oren, grote tanden en grote ogen. Arno dacht dat het misschien beter was weer naar huis te gaan. Maar dan mag hij de wolf zijn… Arno is een beetje bang. Alles is nieuw: de klas, de juf, de kinderen. ‘Roodkapje’ kent Arno wel. Hij mag in de huid van de wolf kruipen. Dat vindt hij fijn. En opeens is hij niet meer bang. Yvonne Jagtenberg illustreert voorleesverhalen voor Sesamstraat. Ze maakte ook ontroerende tekeningen voor Ik vind jou lief , uitgegeven bij Davidsfonds/Infodok. Op de eerste schooldag kruipt Yvonne Jagtenberg in de huid van een kind. Ze tekent en schrijft over die bijzondere dag op een even bijzondere manier. Vanaf 3 jaar Tekst en illustraties: Yvonne Jagtenberg Gebonden - 24 p. Formaat: 21 x 28,5 cm NUGI: 280 Verschijnt in januari 2001 Prijs: 495 fr. ISBN: 90 76897 01 8

Is Een bijzondere dag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een bijzondere dag