Een licht in de duisternis

Soms is ons levenspad gehuld in duisternis. Hoe kunnen we onze weg dan toch vervolgen zonder te struikelen en met behoud van onze waardigheid?
'In ieder van ons brandt een eeuwig licht', schrijft Kornfield. 'Als we dat ontdekken dan kan dat ons de weg wijzen door tijden van pijn en verdriet'.
Dit boek is bedoeld voor iedereen die het even niet meer ziet zitten. Het biedt een zelfhulp-programmma met inspirerende verhalen en praktische oefeningen en meditaties die bij regelmatige beoefening je levenspad een stuk lichter maken. Het zijn krachtige hulpmiddelen die onze innerlijke wijsheid activeren en ons leren om alle aspecten van onze levenservaring te omarmen.
Enkele oefeningen:
- Mededogen: een geleide meditaties die het zaad van mededogen tot ontkiemen brengt;
- Vergeving: het enige medicijn dat ons kan bevrijden van het verleden;
- De healing tempel: een ontmoeting met je innerlijke healer;
- De aarde als getuige: ondanks donkere tijden stevige grond onder je voeten krijgen door een heldere geest.

Is Een licht in de duisternis het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Een licht in de duisternis